Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na FF UP
v Olomouci, mám systematický výcvik v Gestalt terapii a
psychosyntéze. Zpočátku mě oslovovali dospívající a děti na okraji společnosti,
nezařazení do vrstevnických skupin. V Náchodě jsem realizovala projekt nízkoprahového
kontaktního centra Archa, čajového klubu Poklop, Linky důvěry pro děti a mládež. V rámci
těchto projektů jsem působila v oblasti primárně preventivních aktivit ve
školách, zážitkových programů pro studenty. Jako terapeut jsem pracovala
s cílovou skupinou dospívajících v kontaktním centru. V té době
jsem rovněž působila jako terapeut v projektech Prázdninové Školy Lipnice, zaměřených
na zážitkové programy pro dospívající. Postupně mě začala více zajímat i školní
a rodinná problematika, zejména možnosti dynamické diagnostiky, vliv osobnosti a
typu temperamentu dětí na jejich školní a výukové obtíže. Pracovala jsem pak 18 let
v pedagogicko-psychologické poradně jako psycholog.
Své dosavadní zkušenosti v současnosti využívám ve
své soukromé praxi s cílovou skupinou především dětí a jejich rodičů,
dospívajících i dospělých.
Odborné vzdělání:
- Filosofická fakulta UP Olomouc, jednooborová psychologie (1990-1995)
- Systematický výcvik v Gestalt terapii a psychosyntéze (I-GAP, 1996-2000)
- Výcvik v metodě Instrumentálního obohacení R. Feuersteina (základní, I a II)
- Dynamické vyšetření kognitivních funkcí na základě přístupu R. Feuersteina
- Neurovývojová terapie
- Edukativní rodičovská terapie
- Práce s ranou vzpomínkou a jejím metaforickým významem
- Dynamika problémového chování
- Typologie MBTI (I a II)
- Teorie Typů